- Veelgestelde vragen
- Bestellen & betalen
- Verzenden & retourneren
- Algemene voorwaarden
- Privacy- en cookiebeleid
- Contact
- Vacatures
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Lazy Lama geeft antwoord!
Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?
Je kunt op verschillende manieren betalen, namelijk via:
- iDEAL
- Bancontact / Mister Cash
- Belfius Direct Net
- KBC/CBC Betaalknop
- VVV Cadeaukaart
- Visa (met toeslag)
- Mastercard (met toeslag)
- PayPal (met toeslag)
Hoe kan ik contact opnemen?
Heb je een vraag over een bepaald product of je bestelling, dan kun je ons het snelst bereiken via email [email protected]. We staan je graag te woord!
Ik heb een leuk product gezien, maar deze is uitverkocht. Kan ik deze nog bestellen?
Wil je een product bestellen, maar is deze niet op voorraad? Laat je emailadres achter via de knop naast het artikel. Zodra je bestelde product op voorraad is, informeren wij je hier over. We kunnen helaas niet bij elk product de exacte levertijd vermelden, aangezien sommige producten uit het buitenland komen.
Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?
Heb je producten in je winkelmand geplaatst, maar je bestelling nog niet afgerond? Het kan zijn dat meerdere klanten hetzelfde laatste product aan het bestellen zijn, maar in dit geval kan slechts één persoon het product ook daadwerkelijk ontvangen, namelijk degene die als eerste de bestelling plaatst en afrekent.
Ik heb zowel een product op voorraad als een product op pre-order besteld. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Vanuit het oog op duurzaamheid wordt je pakket pas verzonden op het moment dat je volledige order compleet is. Vanzelfsprekend word je hier vooraf over geïnformeerd.
Ontvang ik een factuur bij mijn pakket?
Lazy Lama gaat zuinig om met het milieu. Daarom proberen wij zoveel mogelijk digitaal te doen. Per email krijg je van ons een bevestiging en factuur van je bestelling.
Is er een minimaal orderbedrag?
We hanteren per online bestelling een minimaal orderbedrag van € 5,- euro.
Heb ik garantie op mijn bestelde product?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Mijn pakket is bezorgd, maar beschadigd. Wat moet ik doen?
Dit is natuurlijk erg vervelend. Om de schadeprocedure op te kunnen starten, hebben wij aanvullende informatie van je nodig. De volgende foto's dien je zo snel mogelijk - in ieder geval binnen 7 kalenderdagen na ontvangst van het pakket - te mailen naar [email protected].
- Foto van de gehele buitenkant van het pakket
- Foto van het geopende pakket
- Foto van alle typen binnenverpakkingen
- Foto van het gehele beschadigde artikel
- Detailfoto van de concrete schade
- Foto van het verzendlabel op de verpakking
Daarnaast willen we je ook vriendelijk verzoeken de beschadigde inhoud, de doos en al het verpakkingsmateriaal te bewaren totdat de schadeclaim volledig is afgerond.
Niet tevreden over je aankoop? No probLAMA!
Blijkt een product toch niet helemaal naar wens, dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneren. Wel zo makkelijk! Op de pagina ‘Verzenden & retourneren’ lees je hoe je producten terug kunt sturen en wat de voorwaarden zijn.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Onze klanten waarderen Lazy Lama niet voor niets met een 9,6! Natuurlijk doen wij er alles aan om klachten te voorkomen of deze samen met jou op te lossen. Ben je niet tevreden over een product of onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op via [email protected]. We gaan dan zo snel mogelijk met je klacht aan de slag en doen er alles aan om tot een passende oplossing te komen!
Zodra wij je klacht hebben ontvangen kun je binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Heb je een klacht over een bepaald product? Dan verzoeken we je vriendelijk om direct een foto van het betreffende product mee te sturen samen met je naam en het ordernummer.
Niet tevreden over de oplossing?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht door Lazy Lama? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Mijn vraag staat er niet bij!
Stuur ons even een mailtje via [email protected] of laat een bericht achter via het contactformulier op onze site. We komen dan zo snel mogelijk op je vraag terug.
Heb je een vraag?
Bel ons
Dan helpen we je direct!
Verwacht binnen 24 uur een reactie
Social media
Stuur ons een DM
Lazy Lama B.V.
Mariëndonkstraat 25
5154 EG Elshout
Nederland Bekijk op Google Maps
NL860505285B01
76093972