Achteraf betalen mogelijk
Gratis verzending vanaf €50
Gemakkelijk retourneren
Klanten beoordelen ons met een 9,8

Veelgestelde vragen

Lazy Lama geeft antwoord!

Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?
Je kunt op verschillende manieren betalen, namelijk via:

- Creditcard (visa/mastercard)
- iDEAL (alleen voor Nederlandse klanten)
- PayPal
- Klarna Pay Later/ Achteraf Betalen
- Bancontact / Mister Cash
- SOFORT Banking
- Belfius Direct Net
- KBC/CBC Betaalknop
- Handmatige overschrijving

Kies je voor één van de eerste 8 opties dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt.
In geval van een bankoverschrijving moet je de betaling binnen 2 dagen uitvoeren. Je bestelling wordt verwerkt zodra het bedrag op onze rekening staat. Kun je niet wachten en wil je de bestelling zo snel mogelijk ontvangen? Mail dan je betalingsbewijs naar info@lazylama.nl.

 

Hoe kan ik contact opnemen? 

Heb je een vraag over een bepaald product of je bestelling, dan kun je ons het snelst bereiken via email info@lazylama.nl of Facebook Messenger of telefonisch op +31 10 818 34 03 of +31 6 15 126 127. We staan je graag te woord!

 

Ik heb een leuk product gezien, maar deze is uitverkocht. Kan ik deze nog bestellen? 

Wil je een product bestellen, maar is deze niet op voorraad? Dan kun je dit product op nabestelling plaatsen. Je krijgt vooraf een mailtje van ons met de verwachte levertijd. En zodra je bestelde product op voorraad is, informeren wij je hier ook over. We kunnen helaas niet bij elk product de exacte levertijd vermelden, aangezien sommige producten uit het buitenland komen. We proberen je natuurlijk wel altijd een realistische indicatie te geven.

 

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?

Heb je producten in je winkelmand geplaatst, dan blijven deze voor je gereserveerd, totdat je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat meerdere klanten hetzelfde laatste product aan het bestellen zijn, maar in dit geval kan slechts één persoon het product ook daadwerkelijk ontvangen, namelijk degene die als eerste de bestelling plaatst en afrekent.

 

Kan mijn bestelling worden ingepakt? 

Natuurlijk, dat doen we graag voor je! Ons vrolijke inpakpapier valt altijd in de smaak bij de kleintjes. En wil je er een persoonlijk berichtje bij toevoegen? Ook dat kan! Geef dit (met je persoonlijke boodschap) bij je bestelling aan in het notitieveld, dan zorgen wij voor een leuk bijpassend kaartje. Heb je een heel groot product besteld, zoals een Misioo ballenbad, dan is inpakken helaas niet mogelijk.

 

Ontvang ik een factuur bij mijn pakket? 

Lazy Lama gaat zuinig om met het milieu. Daarom proberen wij zoveel mogelijk digitaal te doen. Per mail krijg je van ons een bevestiging en factuur van je bestelling.

 

Ik wil graag een product in het echt zien. Kan ik langskomen? 

Lazy Lama houdt wel van visite, maar jammer genoeg is dit op het adres van onze webshop (woonwijk) niet toegestaan. In dit geval wordt ons adres namelijk als detailhandel/winkel aangemerkt. Heb je een vraag over een bepaald product, stuur ons dan even een mailtje via info@lazylama.nl of berichtje op Facebook Messenger.

 

Kan mijn pakket bij de buren geleverd worden? 

Pakketten in Nederland, onder de €100,-, kunnen bij de buren worden afgeleverd. Pakketten boven dit bedrag zijn standaard verzekerd, hiervoor is een handtekening op het adres van ontvangst nodig. Hierdoor kunnen deze pakketten helaas niet bij de buren worden afgeleverd. Ben je niet thuis? Dan laat de bezorger een ‘niet thuis’ bericht met verdere instructies bij je achter.

 

Hellup, mijn vraag staat er niet bij!

No probLAMA! Stuur ons even een mailtje via info@lazylama.nl of laat een bericht achter via het contactformulier op onze site. We komen dan zo snel mogelijk op je vraag terug.

Ga je verder op onze website, dan ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Achteraf betalen mogelijk
Gratis verzending vanaf €50
Gemakkelijk retourneren
Klanten beoordelen ons met een 9,8